Afternoon Tea

I måndags var jag på kundmöte i Örsundsbro, var hemma kl 20. 

I tisdags mötte jag upp Nelly utanför tandläkaren kl 7.30 då hon hade tid för fluorlackning kl 7.40. När det var klart cyklade jag till jobbet. 

I onsdags hämtade jag barnen efter jobbet. Vi åkte till Gränby för att köpa presenter som vi postade till Nikki. Åt middag på food courten. 

I torsdags efter jobbet var jag på bio med min kollega Birgitta. Vi såg A star is born. Var hemma kl 21. 

I fredags kväll gick jag hem till Susanne och drack bubbel med tilltugg. Gick hem vid kl 23. 

I lördags vaknade jag kl 8 och kunde inte somna om, klev upp kl 9. Åkte till Lager 157 och köpte överdragsbyxor till Nelly. Cyklade in till stan och mötte upp Helena kl 12 vid Villa Anna. Där åt vi Afternoon Tea med bubbel. Kl 13.45 gick vi på bio och såg Unga Astrid. Därefter cyklade jag till Vaksala Torg där det var International street food market. Jag köpte langos och belgisk våffla. Var hemma 17.30. 

Idag sov jag till 9.30. Åkte till Ica och storhandlade. Kl 12.30-18.30 jobbade jag på parkcupen på Årsta IP, vid prisutdelningsbordet. Nellys lag spelade idag och Hannas igår. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0