Busfabriken och gymnastiktävling

I måndags kom Hanna till mig kl 9. Hon var fortfarande sjuk så jag var hemma med henne. Skjutsade tillbaka henne till Dennis kl 17. 

I tisdags efter jobbet hämtade jag barnen hos Dennis. På kvällen cyklade jag med Nelly till gymnastikträning och senare tillbaka för hämtning av henne.

I onsdags stannade jag hemma med Hanna som haft liiite feber dagen innan. Men idag var hon äntligen feberfri. När Nelly kom hem från skolan åkte vi till Gränby för att köpa en röd tröja till henne inför gymnastiktävling. Barnen köpte även julkalendrar på Glitter. 

I torsdags hämtade jag Nelly på klubben och Hanna på fritids. Nelly var förkyld och stannade hemma från innebandyträningen. 

I fredags kom jag hem från jobbet samtidigt som Nelly. Vi åkte till Ifu och hämtade Hanna från innebandyträning. Stannade på ica och handlade. 

Igår åkte vi till Ifu kl 10.15 då Nelly hade match. Efter lunch åkte vi till Lindex för att köpa byxor till tjejerna. Sedan vidare till nya Busfabriken där barnen lekte i fyra timmar. 

Idag skjutsade jag Hanna till Svea. De skulle följa med ewilyn till Busfabriken. Sedan skjutsade jag Nelly till Fyrishov då de hade samling kl 12. Jag åkte vidare till stadium och köpte ett par vinterskor till Hanna och träningsbyxor till mig. Efter lunch åkte jag tillbaka till Fyrishov då Nellys klubbmästerskap i gymnastik började 14.50. Nellys lag var den tredje gruppen som tävlade; i grenarna fristående, matta och hopp. Sedan satt jag och tittade på övriga 18 lag (från 3 olika klasser) innan prisutdelningen började kl 17. Nellys lag tog guld i fristående och silver i hopp. Vi åkte sedan till chop chop och köpte middag. Hanna kom hem strax efter oss.  

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0