Grattis Hanna

I måndags blev jag väckt 6.20 med sång och paket. Jag fick halsband, örhängen och vattenkanna av barnen. Jag lämnade dem på fritids 7.30. Jag cyklade tidigare från jobbet på eftermiddagen då jag hade en tid på vårdcentralen. Sköterskan mätte blodtrycket och det var mer normalt denna gång. Jag tog det lugnt hemma resten av dagen. 

I tisdags hämtade jag barnen. Vi cyklade hem och hämtade förberedd pastasallad och Nelly bytte om. Vi cyklade till IP och åt maten i gräset. När Nellys träning började 17.30 så cyklade jag och Hanna hem. Hämtade Nelly en timme senare och därefter åkte vi till Gränby för sista dansträningen. Jag och Hanna strosade i butiker under tiden, hon köpte en klänning på Lindex för presentkort hon fått i present. 

I onsdags väckte vi Hanna med frukost på sängen. Hon fick ett spel i present, hon hade redan tidigare fått rullskor. På kvällen efter jobbet var jag på kundmöte i Virsbo, kom hem kl 21. 

I torsdags jobbade jag bara och handlade på ica. 

I fredags efter jobbet tog jag en 45 min promenad i det varma vädret vid kl 20. 

Igår sov jag till 9.30. Jag tittade på Hannas fotbollsmatch på IP kl 10.30. Sedan gjorde jag ärenden på hm och Lindex. På eftermiddagen städade jag. På kvällen promenerade jag till Susanne i slavsta. Vi drack bubbel på hennes altan. Jag gick hem kl 24. 

Idag sov jag till 9.30. Jag tog en 45 min promenad innan frukost. Jag åkte till ica och handlade. Vid kl 13 cyklade jag till station och tog tåget till Stockholm. Jag mötte upp Marie vid biograf Saga. Vi såg filmen Tully. Sedan gick vi till Koh Pangan. Jag åt nudelwok med scampi och till efterrätt thaipannkakor med kokosgrädde. Jag tog tåget hem kl 19. 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0