VAB igen

I måndags hämtade jag barnen efter jobbet och vi åkte direkt till Nellys träning på Ifu. 

I tisdags hade Hanna feber när jag väckte henne 6.30. Så jag vilade fram till 7 och väckte då Nelly. Jag följde med Nelly till skolan och var sedan hemma med Hanna. Hämtade Nelly kl 15. På kvällen skjutsade jag Nelly till dansträning i Gränby och hämtade henne 20.15. 

I onsdags väcktes jag av Hanna kl 6 som blödde näsblod. När det slutat så slumrade jag till kl 7 då Nelly skulle väckas och lämnas till skolan. Jag var jag hemma med Hanna. Dennis kom och hämtade henne kl 15. Då åkte jag till jobbet och arbetade till kl 18. 

I torsdags jobbade jag bara. 

I fredags efter jobbet hämtade jag barnen hos Dennis, Hanna hade fortfarande feber. Vi handlade lite på ica. 

Igår mådde Hanna bättre och hade gränsfall till feber. Vi slappade på förmiddagen och jag rensade i skafferiet. På eftermiddagen kom maja och lekte med Nelly. De gick till ica och köpte godis. Hanna blödde näsblod igen. På kvällen kom maja och thea och tittade på melodifestivalen. 

Idag sov barnen till 9.30. Hanna var feberfri. Kl 15 åkte vi till Ifu där Nelly spelade två matcher, med vinst. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0