Nelly 10 år

I måndags väckte vi Nelly med paket, sång och frukost på sängen. Hon fick ett par heelys (rullskor). 7.30 lämnade jag barnen på fritids. På kvällen var jag i Stockholm på kundmöte. Var hemma kl 22. 

I tisdags hämtade jag barnen. Vi skjutsade Nelly till dansen till 19.15, jag och Hanna gjorde ärenden under danstimmen. 

I onsdags jobbade jag bara. 

I torsdags hämtade jag barnen. Vi var på Hannas innebandyträning kl 18-19. 

I fredags jobbade jag bara. 

Igår sov jag till kl 10. Jag städade på förmiddagen och handlade på ica. Jag tog buss in till stan och hälsade på Maria där hon bjöd mig och Åsa på fika kl 15. Två timmar senare åkte jag hem och fixade mig. Susanne kom och vi åt plockmat samt drack bubbel och mojito. Kl 23 tog vi buss in till stan och gick till Flustret. När de stängde kl 3 så åt vi kebab och fick skjuts hem av hennes kompis. Var hemma kl 4...

Idag sov jag till kl 11. Mådde inte särskilt bra... så spenderade förmiddagen i soffan med serier. På eftermiddagen kändes det bättre igen och jag har tvättat och diskat. 

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0