Bowlingkalas

I måndags lämnade jag barnen i skolan. Kl 13 åkte jag från jobbet för att gå på utvecklingssamtal med Nelly och hennes lärare. Sedan hämtade vi Hanna och gick hem. Vi var på Nellys träning på Ifu kl 17-18. 

I tisdags åkte jag med hyrbil mot Dalarna. Första kundbesöket var i Rättvik kl 13. Sedan vidare mot möte i Orsa kl 15.30. Kl 18 checkade jag in på hotellet i Mora. Blev en middag på McDonalds. 

I onsdags kunde jag sitta kvar efter utcheckning på hotellets restaurang och jobba ett par timmar på dagen. Åt lunch på en thairestaurang. Kl 16.30 var jag på möte i Mora och kl 18.30 i Orsa. Därefter åkte jag till Malung och var framme vid hotellet 21.30. 

I torsdags började mötet kl 8. Därefter åkte jag mot Uppsala och var tillbaka på kontoret kl 15. Satt kvar och gjorde efterarbete fram till kl 19. 

I fredags efter jobbet hämtade jag Nelly på fritids. Hanna hade följt med Isabell hem. Vi gick till ica och handlade lite. Vid kl 20 åkte vi till skölsta och hämtade Hanna. 

Igår kom Dunya vid 12.30 och vi åt lunch. Sedan kom även Fröya. Då var det dags att åka till fyrishovs bowling för Nellys kalas. Tio tjejer plus Hanna bowlade en timme. Därefter var det kladdkaka till fika, godispåsar och presentöppning. Kl 15.30 var kalaset slut och vi åkte hem. Fröyas pappa hämtade henne. Jag åkte till ica och handlade. Sedan blev Dunya upphämtad. På kvällen kollade vi på mellofinal. 

Idag gick vi upp 8.45. Hanna hade samling på Ifu kl 10.15. Hon skulle spela fyra matcher, men fick spela två extra matcher. Mamma och Mats kom och såg de tre sista. Sedan åkte vi till Dragon Palace och åt asiatisk buffé. Därefter blev det fika, lek och presentöppning hemma. Vid kl 17 åkte de mot Ikea medan vi åkte till Gränby. Hanna köpte slime och Nelly köpte pennor. 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0