Träningsskola

I måndags lämnade jag barnen på Ifu kl 9 för att de skulle gå på träningsskola, denna dag innebandy. Jag flexade ut tidigare från jobbet och hämtade dem kl 15.20. Hanna lekte en stund hemma hos Svea. 

I tisdags släppte jag av barnen vid Ifu kl 8.40 för innebandy och hämtade 15.20. Nelly lekte hemma hos grannen maja. Jag och Hanna tittade på VM-åttondelsfinal. 

I onsdags var det friidrott på träningsskolan. Deras nyfunna kompis maja följde med oss hem och lekte med Nelly. Hanna lekte hos Svea. 

I torsdags var barnen på friidrott. När jag hämtat dem åkte vi till Fyrishov. Bowlingen var stängd, så vi spelade minigolf istället och åt glass. 

I fredags efter jobbet och friidrotten så åkte vi till Fjällnora och badade en stund. Sedan handlade vi fredagsmys på city gross. 

Igår var Nelly på kalas hos tuva i skölsta kl 11-14. Jag och Hanna gjorde ärenden på Gränby och ÖoB. På eftermiddagen kom Fröya som skulle sova kvar. Vi tittade på VM-kvartsfinalen. Sedan åkte vi till Subway och köpte med oss baguetter till Fjällnora där vi tog kvällsdopp och lekte i lekparken. 

Idag skjutsade vi hem Fröya vid kl 12 och åkte på loppis i Ulva. Sedan åkte vi till Ikea och åt lunch, blev räksmörgås för mig. Vid kl 17 skjutsade jag barnen till Dennis, de åker till Skåne imorgon. Jag åkte till ica och handlade. 

(null)

(null)

(null)


(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0