Turbo

I måndags jobbade jag länge. På vägen hem hann jag in på Dea och shoppade en höstkappa med 75 procent rabatt. 

I tisdags och onsdags hämtade jag barnen efter jobbet. 

I torsdags jobbade jag till kl 18. 

I fredags efter jobbet kom barnen. Hanna hade varit hemma med Dennis då hon var hängig. Vi åkte till ica och handlade, köpte kebab på vägen hem. 

Igår kom Nellys kompis Hedvig vid 12.30. Vi åt lunch och åkte sedan till Turbo Sports. Hannas kompis polly kom dit. Barnen lekte i fyra timmar innan vi åkte hem. 

I morse ringde klockan 7.30. Nelly hade innebandymatch på Ifu. Storförlust, men hon gjorde ett mål. Esther följde med oss hem och Hanna följde med Esthers lillasyster Elsa hem. Vid kl 15 kom Hanna hem igen och Esther åkte. Vi spelade kort och slappade i soffan. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0