Gävle

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags efter jobbet hämtade jag barnen hos Dennis. Hanna hade haft feber och varit hemma från skolan. Nelly gick hem till maja och lekte en stund. 

I onsdags var jag hemma från jobbet med Hanna. Vi åkte en snabb sväng till Gränby och köpte en febertermometer. Kl 15 kom Dennis och hämtade henne. 

I torsdags och fredags jobbade jag bara. 

Igår städade jag på förmiddagen. Kl 13.30 tog jag buss till stationen och tåg till Gävle. Jag strosade på stan en liten stund. Kl 16 mötte jag upp Petra vid church street saloon. Jag åt loaded potato skins och Buffalo Wings. Sedan gick vi på bio och såg "Ted - för kärlekens skull". Därefter drack vi sangria på Pinchos innan jag tog tåget tillbaka 22.10. 

Idag har jag gjort ärenden på ica Maxi, ÖoB och Tgr samt tvättat kläder. Vid 15.30 åkte jag till Ifu och tittade på Hannas fyra innebandymatcher. De vann alla och Hanna gjorde ca fem mål. På vägen hem handlade jag på ica i Årsta och tankade bilen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0