Allis

Måndag, tisdag, onsdag och torsdag jobbade jag bara. Passade på att arbeta längre dagar då jag flexat ut tidigare flera gånger i december. 

I fredags hämtade jag barnen. Vi promenerade till ica och handlade innan vi gick hem. 

I lördags slappade vi på förmiddagen. Efter lunch åkte vi till Allis, ett allaktivitetshus i närheten. Där fanns ett rum med klättring, ett med skatepark och ett för parkour. Barnen vågade inte testa skate eller kickboard. Men de var duktiga på att klättra. Det var mest vuxna och tonåringar där. Vi stannade i två timmar och fikade även där. 

Idag tog vi det lugnt på morgonen och barnen gjorde sedan läxan. Därefter var det mest bråk, gnäll och tjafs. Kl 14 skjutsade jag dem till Dennis. Jag åkte till Mio och köpte en golvlampa att ha bredvid sängen. ZJag tränade sedan på löparbandet i 30 min. Kl 18 kom Helena och hämtade upp mig. Vi åkte in till stan och åt musslor på Bierhuis. Vi drack en sangria på Loco. Sedan gick vi på bio och såg Mordet på orientexpressen. Kom hem 23.20. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0