Feber

I måndags vaknade jag med feber. Jag tog en tablett och åkte in till jobbet för att ställa autosvar på mailen och telefonen. När jag kom hem igen så sov jag några timmar. Tog en ny tablett för att orka hämta barnen på fritids vid 17. När de lagt sig kom feberfrossan tillbaka. 

Jag sov väldigt dåligt på natten och tog en tablett på morgonkvisten. Som vanligt börjar man då att svettas ordentligt. Barnen fick gå själva till skolan och jag slappade i soffan. När frossan kom igen så lade jag mig och sov ett par timmar. Tog en ny tablett för att kunna hämta barnen. Även denna kväll frös jag, speciellt om fötterna, tog på mig både strumpor och sockor. 

På onsdagsmorgonen fick barnen skjuts av Dennis till skolan då han ändå skulle dit. Jag sov på dagen och mådde sedan lite bättre. Jag åkte in till jobbet för att hämta lite papper och pärmar. 

I torsdags hade jag ingen feber men stannade hemma för säkerhets skull. Bara en jobbig hosta som sitter kvar. Jag jobbade lite hemma. Dennis hämtade Nelly i skolan då han varit hos öronläkaren med Hanna. Han skjutsade dem till träningen och jag hämtade Hanna kl 19, men handlade på ica innan. Nelly kom hem kl 20. 

I fredags jobbade jag och hämtade sedan barnen. 

Igår kom Esther och lekte med Nelly. Jag skjutsade Hanna till Maelle kl 13. När Esther åkt hem så åkte jag och Nelly och hämtade Hanna och köpte sedan lördagsgodis. 

Idag ringde klockan 6.30. Nelly hade samling på Ifu kl 7.45. Hon spelade två matcher ned vinst i båda och tre mål. Ebba från laget följde med oss hem. På vägen hem släppte vi av Hanna hos Svea. Vid kl 15 kom ebbas mamma och hämtade henne. Jag och Nelly åkte och hämtade Hanna och Svea 16.30 och sedan vidare till deras innebandyträning. Där är vi nu och den är slut om 30 min. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0