Luleåfest

I måndags hämtade jag Hanna på fritids. Nelly hade följt med Esther hem. Vid 17.30 kom Emma och hämtade Hanna då Dennis skulle komma hem senare denna dag.

I tisdags cyklade jag till skolan och följde med Hanna till skolsköterskan då det var dags för vaccination kl 9.30. Därefter cyklade jag till jobbet. Efter jobbet hämtade jag Hanna på fritids. Nelly hade cyklat hem ensam. På kvällen cyklade jag med Nelly till gymnastikträning 18.30. Hämtade henne sedan kl 20.

I onsdags jobbade jag bara.

I torsdags kom jag hem kl 18.15. Åkte då på ärenden till Jysk, Lekia, Stadium och sedan vidare till Gränby där jag var in på Åhléns, Hm, BR, smyckesbutik och Ica. Var hemma 20.30.

I fredags slutade jag tidigare och hämtade Hanna på fritids kl 15.15, Nelly var redan hemma. Vi åkte till Krylbo och åt middag. Sedan åkte jag tillbaka till Uppsala igen.

Igår klev jag upp kl 7.45. Tog buss till stationen och bytte buss för att åka till Arlanda. Kl 11.25 lyfte jag mot Luleå. Magnus hämtade upp mig och skjutsade till hotell Savoy. Jag checkade in och gick sedan ut för lunch. Fick tips av Mange om en sushirestaurang. Kl 15 gick jag till Jossan som bor i närheten. Vi överraskade Ulrika som kom dit med några kompisar, drack bubbel och åt tilltugg. Kl 17 gick vi vidare till hotellet där Ulrika överraskades av 70 kompisar utklädda till 20-talstema. Sedan var det fest, mat, dryck och musik. Kl 1.15 åkte jag upp till rummet för sömn.

Idag klev jag upp kl 9.15. Åt frukostbuffé med Ulrika och tre av hennes kompisar. Vi var några som checkade ut vid 11.30 och delade på taxi till flygplatsen. Kl 14.45 var jag tillbaka på Arlanda. Köpte en toast och tog bussen hem. Där väntade mamma, mats och barnen. De åkte hem igen efter middagen.