God jul

I måndags var det julafton. Jag åkte till Hedemora och hämtade barnen. Vi firade jul hos mamma med hela familjen, god mat och många julklappar. 

I tisdags grillade vi korv ute och barnen lekte för fullt. Sedan kollade vi på julfilmer. 

I onsdags åkte jag en sväng till Rusta. På eftermiddagen åkte vi till en församlingsgård för tacomiddag med hela mammas släkt. 

I torsdags åkte vi tillbaka till Uppsala och jag lämnade barnen till Dennis. De skulle då åka till Skåne. På eftermiddagen åkte jag till sjukhuset och lämnade blod. Sedan åkte jag till lager 157 för att köpa vinterjacka till Nelly. Därefter åkte jag hem och tränade på löparbandet. 

I fredags jobbade jag bara. 

Igår ägnade jag ett par timmar åt att plocka och sortera bland papper, kläder och leksaker. Sedan åkte jag till Gränby på några ärenden. Därefter åkte jag till ica i Årsta för att handla nyårsmat. På kvällen tränade jag på löparbandet. 

Idag har jag dammat, torkat skåpluckor, dammsugit och svabbat golv. Sedan åkte jag till Mio för att kolla på soffor. Därefter åkte jag hem och slappade. 

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0