Sista semesterveckan

I måndags var jag och barnen hemma på förmiddagen. Vi rensade bort gamla leksaker. Kl 15 skjutsade jag dem till Dennis. Två timmar senare åkte jag, Åsa och Maria till grekiska Vergina Palace. Jag åt grekisk mixed tallrik och kolafondant. Var hemma vid kl 21. 

I tisdags skulle jag åka på utflykt med Åsa men vi sköt fram den två dagar pga regn. Istället städade jag på förmiddagen. Jag cyklade till sjukhuset och lämnade blod. Cyklade vidare in till stan och kollade kläder på Dea innan jag åkte hem. 

I onsdags cyklade jag till Willys och mötte upp Åsa kl 12. Därifrån avgick bussen till Kapellskär för dagskryssning med Viking Line. Vi handlade på taxfree, satt ute på däck och åt buffé. Var hemma kl 22. 

I torsdags hämtade jag upp Åsa kl 11 och vi åkte till Trosa. Först stannade vi vid havsbadet där jag tog ett dopp och vi åt vår matsäck. Sedan parkerade vi i hamnen och strosade runt i Trosa. Vi avslutade med middag på Trosa Sjökrog, jag åt plankstek. När jag kom hem vid kl 20 så handlade jag på ica. 

I fredags tog jag buss in till stan och mötte upp Carro. Vi gick i affärer och åt sedan middag på Pinchos. Därefter gick vi på bio och såg Fakiren som fastnade i ett skåp.  

Igår åkte vi till Gränby och till Ikea innan Carro åkte hem. Jag åkte runt till sju olika cykelbutiker för att kolla efter cykel till Nelly. När jag kom hem så slappade jag bara. 

Idag har jag inte gjort många knop. Tvättat lite, diskat lite, handlat lite och laddat mina batterier inför jobb. 

Nelly har i helgen varit på träningsläger med fotbollslaget i Rimbo. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0