Bowling, Turbo och Pinchos

I måndags var jag på promenad med Susanne på förmiddagen. Efter lunch kom Esther hit och lekte med Nelly. Hon sov även kvar här. 

I tisdags kom Mira hit på förmiddagen och Hanna följde då med Tuva hem. Esther blev hämtad strax därefter. Efter lunch åkte vi till Lindbacken och hämtade Hanna. Vi åkte vidare till Näsuddsbadet men där gick inte att bada då vattnet var grönt av algblomning, varningsskyltar fanns uppsatta. Vi åkte därför till Borgardalsbadet och tog ett dopp istället. Därefter tillbaka hem för mellis och fotbollsträning för stora tjejerna. Mira sov kvar hos oss. 

I onsdags blev Mira hämtad efter frukost. Vi åkte till midgårdsbadet i Märsta och badade både ute och inne. Efter flera timmar åkte vi vidare till Sigtuna och åt glass på Våfflan. 

I torsdags åkte vi till Hammarskogsbadet. Var mycket näckrosor där så efter en stund åkte vi vidare till Wiks slotts badplats. Efter att ha ätit matsäcken åkte vi till fyrishovs bowling då barnen hade gratiskuponger för två bowlingserier. På kvällen hade Nelly fotbollsträning. 

I fredags åkte vi in till stan och åt asiatisk lunchbuffé. Sedan skjutsade vi Hanna till Malva i Lindbacken. Jag och Nelly åkte till Gränby en sväng. Kl 17 skjutsade jag Nelly till Esther på övernattningsparty. Hanna kom hem vid kl 19. 

Igår åkte jag och Hanna till Gränby och köpte present. Vi hämtade Nelly i Skölsta kl 11 och åkte sedan till Krylbo. Barnen lekte med Nikki och Hollie. Vi åkte hem vid 18.30. 

Idag gick vi upp kl 8. Nelly hade samling för hemmamatch kl 9. Hanna stannade hemma ensam en stund och gick sedan till Svea vid kl 10. Vid lunch kom Hanna hem och även Nellys kompis Ebba. Efter maten hämtade vi upp Svea och åkte till Turbo där barnen lekte i drygt 3 timmar. Ebba hämtades och vi skjutsade hem Svea. Därefter åkte vi in till stan och åt middag på Pinchos. 

(null)

(null)

(null)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0