Matcher och brunch

I måndags lämnade jag barnen på fritids och jobbade hela dagen. 


I tisdags hämtade jag barnen efter jobbet. Hanna följde då med Svea hem. Efter middagen följde jag med Nelly till fotbollsträningen. Men jag åkte hem efter halva träningen för att ta emot Hanna. Nelly cyklade hem själv när hon tränat klart. 

I onsdags hämtade jag barnen efter jobbet. Hanna följde med Svea igen. Maja och thea kom och lekte med Nelly. Jag promenerade tillbaka till skolan och hämtade Hannas cykel. Sedan åkte jag till skölsta och hämtade Hanna. 

I torsdags lämnade jag barnen på fritids och jobbade hela dagen. 

I fredags hämtade jag barnen efter jobbet. Vi gick hem och hade fredagsmys. 

Igår hade vi ställt klockan på 7.45. En timme senare åkte vi till stadsdelen Gottsunda där Nelly spelade tre matcher. När hennes matcher var slut kl 13 så skulle vi stanna kvar och titta på när andra halvan av laget spelade sin sista match. Halvvägs in i matchen så öppnade sig himlen och det spöregnade. Vi stod dock kvar under paraplyn. När vi kom hem så kom Svea och lekte. Även Maja och thea kom över, och regnandet fortsatte.  

Idag sov vi till 8.30. Vid kl 10 åkte vi till Ikea och åt brunch. Sedan åkte vi till Sävja där basketklubben hade prova-på-träning, båda tjejerna var med. Därefter åkte vi till hm och köpte en kjol till Nelly. Vi åt lunch på chop chop. När vi kom hem gick de över till Maja och thea. Kl 16 cyklade jag och Hanna till hennes fotbollsträning. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0