Gävle

I måndags lämnade jag barnen på fritids. Sedan åkte jag på kundmöten i Virsbo och Hedemora hela dagen. 


I tisdags jobbade jag och åkte sedan på kundmöte i Virsbo. Var hemma kl 20. 

I onsdags hämtade jag barnen. Hanna lekte en stund med Simon. 

I torsdags kom min mamma och hämtade barnen i skolan. Hon följde med Nelly till tandläkaren. Sedan bakade de och lagade mat. Jag kom hem kl 17, mamma åkte kl 19. 

I fredags jobbade jag bara. 

Igår vaknade jag 8.30. Kl 10 gick jag ut på promenad i 45 min. Sedan tog jag det lugnt ett tag. Kl 14.30 tog jag buss till stationen och tåg till Gävle. Petra mötte mig och vi gick till en sushirestaurang. Därefter gick vi på bio och såg Big sick. Jag var hemma kl 24. 

Idag sov jag till kl 10. Tog det lugnt på förmiddagen, tvättade och diskade. Åkte och handlade på eftermiddagen. Tränade sedan intervaller i 30 min på löparbandet. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0