Tjejhelg

I måndags och tisdags jobbade jag bara. Har köpt busskort nu när det är mörkare och kallare. 


I onsdags hämtade jag barnen. 

I torsdags lämnade vi Nelly i skolan kl 8.10. Hanna hade fått tid på öronmottagningen på sjukhuset då hon haft ont i ena örat i några dagar. Läkaren såg att röret i det örat hade fallit ut i hörselgången så hon tog ut det. Nu var det vätska bakom trumhinnan igen. Hon gick göra hörseltest och hör dåligt på det örat, men hyfsat bra på det andra örat. Jag lämnade av henne i skolan 10.45 och åkte sedan till jobbet. På kvällen var jag på kundmöte i Bålsta. Var hemma 20.30, men stannade till på Willys och handlade. 

I fredags jobbade jag bara. 

Igår vaknade jag kl 8. Kl 10 tog jag buss till stationen och tåget till Krylbo. Jag gick hem till mamma med väskan, sedan gick jag till Franzens och köpte en top. Carro hämtade upp mig och vi åt lunch på Kinarestaurangen. Hon skjutsade tillbaka mig till Krylbo. Kl 18 skjutsade mamma mig till Nina. Jenny hämtade oss och vi åkte till En & en halv i Hedemora. Jag åt tonfisk, potatisterrin och limeaioli. Var tillbaka i Krylbo 23.30. 

Idag sov jag till 9. Tog tåget hem. Slappade en stund och försökte sedan städa/plocka, orkade inte dammsuga. Kl 19 tog jag buss in till stan och mötte upp Helena J. Vi åt middag på Pinchos, var hemma till kl 22. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0