Gävle och bio

I måndags lämnade jag barnen på fritids. Jag åkte en timme tidigare från jobbet för att hämta barnen och skjutsa Nelly till träningen på Ifu kl 17-18. 

I tisdags var jag på kundmöte i Virsbo på förmiddagen och sedan kundmöten i Hedemora på eftermiddagen och kvällen. Var hemma kl 22. 

I onsdags jobbade jag och var sedan på kundmöte i Upplands Väsby på kvällen. Var hemma kl 21. 

I torsdags jobbade jag och var på kundmöte i Knivsta på eftermiddagen. Stannade till på Gränby på vägen hem för att köpa sport-bh till Nelly. 

I fredags efter jobbet åkte jag buss hem och hämtade bilen. Sedan hämtade jag barnen hos Fröya och maxima i skölsta. 

Igår klev vi upp kl 6.45. Nelly hade samling 7.45 på Ifu och spelade två matcher. Kl 12 åkte vi bil till Gävle. Där mötte vi upp Petra, inez och William. Vi åt lunch på church street saloon. Sedan gick vi på bio och såg My little Pony. Därefter lekte vi hemma hos dem tills vi åkte hem kl 20. 

Idag sov vi till kl 9. På förmiddagen gick jag på löparbandet en halvtimme. Efter lunch åkte vi till Gränby en sväng. Kl 16 åkte vi till Ifu där Hanna hade en match. Sedan tittade vi på när andra halvan av hennes lag spelade match. Var hemma kl 19.15. 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0