Pyamasparty

I måndags jobbade jag och var på kundmöte i Uppsala på kvällen. Var hemma 21.30. 

I tisdags kom jag hem från jobbet kl 19 och åkte då och handlade på ica. 

I onsdags hämtade jag barnen. Maja och thea kom och lekte en stund. 

I torsdags hämtade jag barnen. Vi åkte på Hannas träning kl 18. Nelly fick skjuts av Dennis till sin träning 18.20. 

I fredags hämtade jag barnen och även Hannas kompisar Tuva och Svea. Kl 17.30 kom ytterligare två kompisar som hanna bjudit till pyamasparty; maxima och malva. Nellys kompis Esther kom och skulle sova kvar. Vi åt hemmagjord pizza och sedan snacks och godis. De yngre barnen hade lite svårt att komma överens om vad de skulle leka, de äldre fick hjälpa mig att medla. Kl 21 hämtades Hannas kompisar av sina föräldrar. 

Igår gick Nelly, Hanna och Esther till ica och köpte lördagsgodis. Esther åkte hem kl 12. På eftermiddagen lekte barnen hos maja och thea. 

Idag lekte barnen hos maja och thea på förmiddagen medan jag var hos frisören och fick topparna klippta. Sedan var vi hemma och slappade. Kl 16 åkte vi till ica då barnen ville köpa godis till Dennis på fars dag. Åkte dit och överlämnade det innan vi åkte till Hannas träning kl 17. Efter träningen åkte vi till Årsta centrum och köpte pizza.

(null)

(null)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0