Höstlov

I måndags, tisdags och onsdags jobbade jag. Handlade på city gross efter jobbet på onsdagen. Därefter kom barnen kl 20. 

I torsdags hade jag tagit ledigt. Vi åkte in till stan och åt asiatisk buffé. Sedan hämtade vi upp ewilyn och Esther och åkte till Leos lekland. Barnen lekte i tre timmar. Vi åkte hem och åt middag. Därefter skjutsade vi hem ewilyn och åkte vidare till Nellys innebandyträning 18.20-19.30 i Gränbyskolan. 

I fredags hade jag också tagit ledigt. Vi åkte till Boländerna för drop-inbyte till vinterdäck. Sedan åkte vi till Lager 157 där barnen fick köpa kläder. Därefter åt vi lunch på pizza hut. Kl 14 kom Helena, Stella och Nova hem till oss för lek och fika. 

Igår poppade vi popcorn och gjorde iordning saft. Vi tog buss in till stan efter lunch. Vi gick på bio med Nellys kompis Esther och Hannas kompis Elsa, vi såg Ballerinan och uppfinnaren. Elsa följde med oss hem och lekte en stund. Hennes pappa hämtade henne kl 16.30. 

Idag har barnen lekt med lego på förmiddagen. Efter lunch åkte vi till Hm och tittade efter jeansleggings till barnen. Sedan skjutsade jag dem till Dennis. Kl 16 tog jag buss till stan och mötte upp Åsa. Vi åt middag på Pinchos. Jag var hemma kl 20. 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0