Födelsedagsfirande

I måndags hämtade jag barnen 16.30. Vi åkte till Nellys innebandyträning på Ifu kl 17-18. 

I tisdags hämtade jag barnen. Medan jag lagade middag så var de i årstabacken och åkte pulka. Vi skjutsade Nelly till dansen som började 19.15 och hämtade sedan henne 20.15. 

I onsdags jobbade jag längre dag och sedan gjorde jag ärenden på Lekia och City gross. 

I torsdags hämtade jag barnen. Efter middagen åkte vi till Hannas träning kl 18-19. Dennis hämtade Nelly som hade träning 18.20-19.30. 

I fredags hämtade jag barnen kl 16. Vi åkte till Krylbo och åt bakad potatis. 

Igår kom Marcus, Nikki, hollie och min mormor. Efter lunch fikade vi och firade födelsedagsbarnen. Därefter åkte vi till Coop och pickaboo för att köpa lördagsgodis. På kvällen åt vi tacos. 

Idag lekte barnen en liten stund med Nikki och Hollie. Kl 11.30 åkte vi mot Uppsala. Där åt vi lunch på sibylla. Vi åkte sedan till Ifu där Nelly spelade match. Vi var hemma vid kl 16. Därefter åkte vi och shoppade lite på Lindex och glitter till black friday-priser. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0