Sommartid

 I måndags lämnade jag barnen kl 7.20. När jag slutade jobbet så handlade jag på Ica. Sedan hämtade jag Hanna i slavsta som följt med med maxima hem från skolan. Därefter hämtade vi Nelly i skölsta som följt med Tuva hem från skolan. 


I tisdags, onsdags och torsdags jobbade jag bara. 

I fredags kom barnen hem till mig kl 7.30 då Hanna var förkyld och hade haft lite feber. Vi lämnade Nelly i skolan och åkte hem och vilade och spelade spel hela dagen. Nelly följde med Fröya till Leos lekland och kom hem kl 17. Hon fixade iordning sig och vi skjutsade henne till skoldisco. Jag och Hanna handlade på Ica innan vi åkte hem. Kl 20 fick Nelly skjuts hit av Dennis. 

Igår var vi hemma på förmiddagen och gjorde våfflor till lunch. Sedan åkte vi till Rosersberg och hälsade på Louise, Andreas, Emma, Maja och Viktoria. Vi fikade och lekte i trädgården. Åkte hem efter 2,5 timmar. 

Idag hoppade vi över fotbollsträning. Hanna dansade kl 12 och Nelly dansade kl 13.15. Därefter lekte vi hos Helena, Klas, Stella och Nova. Vi hoppade över innebandyträning. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0