Operation, jobbresa och matcher

I måndags medan jag var på jobbet så var Hanna på sjukhuset och fick rör inopererade i öronen. När jag kom hem så kom barnen till mig. 


I tisdags lämnade vi Nelly i skolan. Hanna skulle vara hemma en extra dag efter operationen. Jag lämnade henne till Dennis 10.30 och jobbade sedan. 

I onsdags åkte jag till Rättvik och Orsa på kundmöten. Jag sov på hotell i Mora. 

I torsdags var jag på kundmöten i Orsa och Mora. Åkte sedan till Malung och sov på värdshus. 

I fredags efter kundmöte åkte jag tillbaka till Uppsala. Var på kontoret 14.30-16 och hämtade sedan barnen. Vi handlade på Ica. 

Igår sov jag till kl 9. Vi åkte till skopunkten för att handla vårskor till barnen. Hanna hittade ett par, men inte Nelly. Vi tittade även på Skohuset och Hm, men inga finstövlar med högre skaft. Jag hämtade ut mina Nike-skor på stadium. Efter lunch åkte vi till Ifu arena där Nelly spelade två innebandymatcher, vinst i båda och hon gjorde ett mål. När vi kom hem spelade vi Alfapet. 

Idag åkte vi till Gränby och tittade i tre skoaffärer, men hittade inga högre stövlar så hon köpte ett par lägre skor istället. Hanna hade dans kl 12, Nelly åt på McDonalds under tiden. Nelly hade dans kl 13.15, jag och Hanna åt på McDonalds under tiden. När vi kom hem vilade jag en stund och vi spelade Alfapet. Sedan åkte vi till Ifu Arena där Hanna spelade sin första innebandymatch, vinst och hon gjorde ett mål. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0