Äntligen mars

I måndags efter jobbet hämtade jag barnen. 


I tisdags jobbade jag lite längre. 

I onsdags hämtade jag barnen. 

I torsdags hämtade jag barnen och efter middagen var jag med Nelly på innebandyträning. Hanna ville vara hos Dennis under tiden. 

I fredags när jag lämnat barnen så åkte jag till Meca för att lämna bilen på service. Jag tog sedan bussen till jobbet. Kl 15.30 åkte jag tillbaka till Meca och hämtade bilen som även fått ny kamrem. Därefter hämtade jag barnen och vi handlade på Ica. 

Igår ställde jag klockan på 6.40 då Nelly hade samling 7.45 på Ifu arena för innebandymatch. De vann med 4-0. Sedan kunde hon inte vara med på andra matchen då hon skulle på Cornelias bowlingkalas på Latitude. Under tiden åkte jag och Hanna till Ica maxi och Sibylla. På eftermiddagen var vi bara hemma, barnen lekte på sitt rum och jag vilade. 

Idag skjutsade vi Nelly till fotbollsträning kl 11. En halvtimme senare kom mamma och Mats hem till oss. De stannade hemma med Hanna när jag hämtade Nelly. Nelly fick shopkins i födelsedagspresent. Vi åt pyttipanna och fruktsallad. Barnen lekte med mamma, och Mats skruvade fast barnens nya hylla i väggen. De åkte hem vid 15.30 och vi åkte då till Hannas innebandyträning. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0