Midsommar, skor och airhop

I måndags cyklade jag till jobbet och handlade på Ica på hemvägen. 


I tisdags hämtade jag barnen. Vi var på nellys fotbollsträning. 

I onsdags och torsdags hämtade jag barnen efter jobbet. Jag hämtade även ut en ny telefon jag beställt: iPhone SE 128 GB, guldfärgad. Eftersom jag bara hade 16 GB i min gamla så hoppas jag att jag numera inte ska behöva radera appar och bilder för att få plats med nya...

I fredags åkte vi till Fyrishov som hade gratis inträde på sommarbadet från kl 12. Vi badade ute och de anordnade lekar, hoppborg, hinderbana och fiskdamm. Kl 14 restes midsommarstången och kl 15 var det dans. Därefter badade vi inomhus en stund (äventyrsbadet är dock stängt för renovering) innan vi åkte hem vid 16.30. Vi åt midsommarmiddag på altanen. 

Igår slappade vi på förmiddagen. Kl 14 hade jag bokat tid på Airhop trampolinpark i en timme. Barnen studsade och hoppade och flög. Sedan åkte vi till Ikea, men det var stängt. Vi åkte till Bonbon för att köpa godis, men det var stängt. Försökte gå in på Apoteket, men det var stängt. Vi gick in på city gross och handlade i alla fall. 

Idag skjutsade jag Hanna till Elsa i skölsta kl 11. Vid 12 kom Olivia, som Nelly lärde känna på Fyrishov i fredags, och lekte. Hon åkte hem kl 14 och vi hämtade därefter Hanna. Sedan åkte vi till Skohuset där Nelly köpte 3 par sommarskor och Hanna 1 par. Vi åkte till skopunkten där Hanna hittade 3 par skor och Nelly 1 par. Så totalt 8 par skor för 1050 kr...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0