Dansföreställningen, student och kalas

I måndags lämnade jag barnen, cyklade till jobbet och hämtade barnen kl 17. Vi åkte till Lindex i Gränby där Nelly köpte en klänning och kofta och Hanna köpte kjol och top. 


I tisdags lämnade jag barnen och tog buss till jobbet. På eftermiddagen åkte jag på kundmöte i Virsbo. Var hemma kl 20. 

I onsdags åkte jag i jobbets bil på morgonen och promenerade hem på kvällen. 

I torsdags promenerade jag till jobbet. När jag slutat blev jag upphämtad av Åsa och vi åkte till tacobar i Gränbystaden. Jag åt enchiladas. Åsa släppte av mig i Gränby och jag köpte studentpresent; skålar och fat på Indiska. Jag promenerade hem. 

I fredags hämtade jag barnen lite tidigare 15.30. Vi gick hem och fixade till oss. Sedan åkte vi till Emilias studentmottagning i Luthagen. Vi fikade i två timmar och åkte sedan till city gross och handlade. Vi köpte med oss mat från chop chop. 

Igår sov barnen till kl 8. Kl 12 blev Nelly upphämtad av Miras mamma som skjutsade dem till Stadsteatern. Jag skjutsade Hanna till Maelles kalas 13.30 och åkte sedan in till stan och Stadsteatern där Nelly hade dansföreställning. Temat var konstutställning och hennes grupp var "inramat". Efteråt fick de blommor av oss. Därefter hämtade vi Hanna och skjutsade henne till Tuvas pyamaskalas i Lindbacken, hon fick byta kläder i bilen. Jag och Nelly åkte hem en stund och hämtade senare Hanna kl 19. 

Idag gick vi upp 7.30. Vi hämtade upp Tuva och skjutsade henne och Hanna till Stadsteatern kl 9. Jag och Nelly åkte hem och åt frukost. Sedan åkte vi till blomsterhallen och köpte blommor till danstjejerna. Vi åkte till Stadsteatern, samma tema och Hannas grupp var "Skriet". På eftermiddagen har vi varit hemma. Barnen har gjort slime och vi har sorterat deras kläder och städat på deras rum. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0