Tjejhelg

Jag har jobbat hela veckan. I måndags och torsdags promenerade jag till jobbet, övriga dagar cyklade jag. 


I fredags cyklade jag in till stan efter jobbet och mötte upp Åsa och Maria på italienska Il Forno. Jag åt pizza med parmaskinka och tigerräkor. Lite senare gick vi till Miss Voon, en skybar på elfte våningen i nybyggt hotell vid stationen. Där drack vi en drink. Var hemma 22.30. 

Igår sov jag till kl 10, hade ställt klockan på det då jag inte vill sova längre. Jag slappade på förmiddagen. Sedan gjorde jag några ärenden på tygaffären, skopunkten, rusta och Ica. När jag kom hem så spraymålade jag en stol. Blev inte 100% bra, men det kanske duger, får se när den blir klar. 

Idag sov jag till 9.15. Jag ägnade förmiddagen åt att sortera i garderoben och rensa ur barnens gamla kläder som blivit för små. 14.30 cyklade jag in till stan och mötte upp Petra från Gävle. Vi åt på grekiska tzatziki; aubergineröra och smördegsinbakade räkor. Cyklade hem kl 18. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0