Ledig helg

I måndags regnade det så vi tog bilen till skolan och jobbet. 


I tisdags hämtade jag barnen efter jobbet. 

I onsdags lämnade jag barnen i skolan kl 7.20. Hanna hämtades av sin kompis Malva kl 9 och följde med dem till Furuvik. 

I torsdags och fredags promenerade jag till jobbet. 

Igår sov jag till kl 8.45. Jag ägnade några timmar åt städning och dammsugning. Jag åkte ut på några ärenden på Ikea, Lager 157, Systembolaget samt tankade bilen. När jag kom hem så tränade jag en halvtimme på löparbandet. Efter dusch så åkte jag till Ica maxi och handlade lite. 

Idag sov jag till 9.45. Jag cyklade in till stan och provade kläder på Dea och Hm. När jag kom hem sorterade jag en massa papper och grejer som alltid hamnar i högar här och där. Sådana där saker som man inte riktigt vet var man ska lägga. Därefter åkte jag till Ica kvantum och handlade lite mer mat. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0