Matcher

I måndags lämnade jag barnen kl 7.30, jobbade och hämtade sedan barnen kl 17. Det var fortfarande jullov och endast fritids. 


I tisdags började skolan igen. Efter jobbet åkte jag till Coop och handlade. 

I onsdags efter jobbet åkte min avdelning hem till en kollega. Vi blev bjudna på fisksoppa och bubbel. Tog buss hem vid kl 20. 

I torsdags efter jobbet åkte jag till specsavers för att hämta ut mina beställda solglasögon. När jag skulle göra det förra gången så kom de med vanliga glas istället för med solglas. Denna gång var det rätt glas, men fel bågar... de hade satt solglas på likadana bågar som jag har som vanliga glasögon... så jag fick åka hem tomhänt. 

I fredags åkte jag från jobbet vid kl 10 för att besöka en sjukgymnast. Jag fick stötvågsbehandling på båda hälarna. Tre minuter på varje häl och det var inte ett dugg skönt... ont gjorde det, men det kanske hjälper efter ytterligare några gånger. Efter jobbet hämtade jag barnen och vi handlade på Ica. 

Igår kom mamma och Mats och åt lunch hos oss. Sedan åkte vi alla till Björklinge där Nelly spelade innebandymatcher, 4-4 och vinst med 9-1. De åkte därefter hem till sig och vi åkte hem till oss. 

Idag var vi på Nellys fotbollsträning kl 11. Efter lunch gick vi ut för att barnen skulle prova åka längdskidor. Det var dock lite svårt när det inte är så mycket snö utan mest is och gräs. Kl 16 var vi på Hannas innebandyträning. När vi kom hem var maten klar i crock poten, det blev potatis och fläskfilé kokad i coca-cola. Jag tillsatte grädde till såsen, det blev gott. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0