Ikea, kalas, matcher

I måndags när jag kom hem från jobbet hade jag huvudvärk så jag vilade en halvtimme. Sedan byggde jag ihop hyllan jag köpte på Ikea. Den är över två meter hög och 80 cm så bred så det var inte lätt att göra det ensam...


I tisdags efter jobbet åkte jag till Ikea och köpte två till hyllplan, jag hade bara köpt fem hyllplan innan då jag inte bestämt för hyllor eller lådor. 

I onsdags efter jobbet åkte jag till Gränby och hämtade ut mina solglasögon på specsavers, både rätt glas och rätt bågar denna gång. Jag mötte upp Jenny W och vi åkte till Aspentos och åt middag. Vi åt flera små Meze-rätter. 

I torsdags var jag på min tredje stötvågsbehandling av hälarna. När jag kom hem från jobbet plockade jag bort julsakerna. 

I fredags hämtade jag barnen. Vi handlade på Ica innan vi åkte hem. 

Igår vaknade barnen kl 6.30 när jag gick på toa. Jag tror de somnade om en liten stund till. Vi åkte till Gränby och köpte present på leksaksaffären. Vi åt lunch på food court. Därefter åkte vi till Bonbon och köpte lördagsgodis. Kl 17 skjutsade vi Hanna till kalas hos en klasskompis och jag hämtade henne kl 19. 

Idag ställde jag klockan på 7.30, och då vill de minsann sova. En timme senare åkte vi till Alunda (4 mil) där Nelly spelade två innebandymatcher;  en vinst och en förlust. Kl 14 hämtades barnen av Dennis och jag har bara slappat i soffan. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0