Skoldisco och pausunderhållning

I måndags passade jag på att jobba lite längre. 


I tisdags och onsdags hämtade jag barnen, och då flexar jag ut tidigare än kl 17.  

I torsdags jobbade jag över och handlade på Ica. 

Hannas innebandylag var pausunderhållning på Ifu arena när Storvretas herrar spelade mot Falun i högsta ligan. Hannas lag hade delats upp i två lag som spelade mot varandra i 10 min inför 2100 åskådare. Nelly fick vara med och stå i mål. 

I fredags hämtade jag barnen. De gjorde sig iordning, lockade håret och fick lite smink för att gå på skoldisco kl 18. Förskoleklasserna skulle hämtas 19.30, så jag och Hanna hann då hem en stund innan vi hämtade Nelly 20.30. 

Igår vaknade jag 8.30 och gick på toa, och då sov BÅDA barnen fortfarande. De vaknade 8.50. Esther kom och lekte kl 11-14.30. Sedan åkte vi till Ica. Kl 16 kom Hannas kompis ewilyn. Hon sov kvar hos oss. 

Idag vaknade barnen 8.20. Kl 11 skjutsade vi Nelly till fotbollsträning och vi skjutsade hem ewilyn. Jag och Hanna åkte till Dennis för att hämta danskläder. Hannas första danslektion började kl 12. Nelly fick åka med Esther hem från träningen och fick lunch där. Sedan kom de till dansen kl 13.15 när Nellys lektion började. Jag och Hanna åkte till McDonalds för lunch under tiden Nelly dansade. Sedan hem en timme innan det var dags att åka till Hannas innebandyträning. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0