Förkylning

I måndags lämnade vi Nelly på skolan 7.45. Jag och Hanna åkte till ögonmottagningen på sjukhuset där Hanna hade tid för syntest. Efter att hon fått ögondroppar så fick vi vänta 40 min i cafeterian innan det blev fler tester. Läkaren tyckte hon skulle testa använda glasögon när hon läser. Jag lämnade henne sedan på skolan och åkte till jobbet. På kvällen var jag på fotbollslagets föräldramöte  


I tisdags hämtade jag barnen efter jobbet. 

I onsdags var Nelly superförkyld och hade nästan feber när jag väckte henne. Hon fick stanna hemma, men jag lämnade Hanna i skolan. Sedan lämnade jag Nelly hos Dennis och åkte till jobbet. På kvällen gjorde jag ärenden på stan, bl a lämnade tillbaka böcker på biblioteket. 

I torsdags var jag superförkyld, men jag jobbade ändå. 

I fredags mådde jag bättre. Efter lunch var jag på min femte och sista stötvågsbehandling. Det har blivit mycket bättre i hälarna, men det gör fortfarande lite ont. Förhoppningsvis läker det fortare nu. Efter jobbet åkte jag till Krylbo och fixade till mig. Jag åkte med Jenny och Nina till Hedemora och åt middag på En och en halv. Jag åt tonfisk, potatisterrin med chevre, limeaioli, gulbetor och palsternackschips. 

Igår sov jag till kl 10. Marcus, Nikki och Hollie kom till Krylbo och åt lunch med oss. På eftermiddagen slappade jag. På kvällen mötte jag upp Carro på kinarestaurangen där jag åt vårrulle, friterade räkor med sötsur sås och friterad ananas med glass. Hon visade mig sin nya lägenhet innan mamma hämtade mig. 

Idag sov jag till kl 9. På förmiddagen åkte jag och mamma till mormor och vi hann även titta i några affärer. Kl 16 åkte jag tillbaka till Uppsala. Jag åkte förbi city gross och Coop för att handla lite mat. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0