Bio

I måndags och tisdags hämtade jag barnen efter jobbet. 


I onsdags jobbade jag övertid. 

I torsdags kväll var jag på kundbesök i Bålsta. Hemma vid kl 21, handlade då på Ica. 

I fredags hämtade jag barnen. 

Igår kom Hannas kompis maxima hit kl 11. Vi åkte buss till stan och åt på Max. Sedan gick vi på bio och såg Sing. När vi kom hem lekte de en stund innan maxima blev hämtad. På kvällen såg vi Melodifestivalen. 

Idag lämnade vi Hanna på dansträning kl 12, under tiden åkte jag och Nelly iväg och åt mat. Kl 13.15 lämnade vi Nelly på dansträning, under tiden åkte jag och Hanna iväg för mat. Efter dansen åkte vi till stadium och köpte skidbyxor och vinterjacka till Nelly. Kl 17 hade Hanna innebandyträning på IFU arena. Vi kom hem 18.30 och middagen var klar i crock poten; rostbiffsstek med ajvarsås och potatis. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0