God jul

I måndags hämtade jag barnen på fritids. Vi släppte av Nelly på innebandyträning på Ifu kl 17. Jag och Hanna handlade frukt på Willys och åkte sedan tillbaka till innebandyn som slutade kl 18. 

I tisdags lämnade vi Nelly på fritids 7.30 och sedan följde jag med Hanna till tandläkaren. Det gick snabbt och jag kunde lämna Hanna i skolan 8.15. Vid kl 14 ringde fritids då Hanna inte mådde bra så jag åkte tillbaka och hämtade barnen. Vi var hemma hela eftermiddagen och kvällen. 

I onsdags hämtade jag barnen på fritids. Vi åkte till Gränby då Nelly ville köpa röda jeans till skolans julavslutning dagen efter. Vi åt middag på food courten. 

I torsdags efter jobbet åkte jag till Hannas innebandyträning kl 18-19. Jag var med på föräldramatchen där barnen vann med 4-1. Dennis var på Nellys träning där de också hade föräldramatch. Hanna fick åka med Per och Tuva dit. Jag åkte till Gränby för att köpa de sista två julklapparna. 

I fredags hämtade jag barnen från fritids. Vi gick till ica och handlade, och promenerade sedan hem. Vi slog in paket och gjorde julgodis. 

Igår fick barnen två paket vardera i sina julstrumpor; dockkläder och biljetter till Disney on ice. På förmiddagen åkte vi till Krylbo. Vi åt lunch, fikade samt lekte med nikki och Hollie. Efter middagen skjutsade jag barnen till Hedemora. 

Idag klev jag upp vid kl 9. Vi fixade med julmaten. Jag tog en promenad på 30 min. Mamma hämtade hem mormor till lunchen. På eftermiddagen öppnade vi paket och spelade På spåret; jag och mamma mot mats och Marcus. Vi tittade på American Made på kvällen. 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0