Däckreparation och bio

I måndags åkte jag med bilen till Avesta Däckservice då min ratt vibrerade ovanligt mycket. De var tvungna att byta ut ett däck som hade "separerat". Jag åkte sedan till Malin med familj i Folkärna där barnen och deras kusiner lekte i poolen. Efter lunch lämnade jag barnen till Gert vid Dalahästen. Därefter hämtade jag upp kusin Carro och åkte mot Uppsala. Vi tog bussen in till stan och åt middag på Villa Romana innan vi gick på bio och såg Imorgon börjar allt. 


I Krylbo hade jag lånat häftpistol och klätt om en stolsdyna till stolen jag tidigare målat. 

I tisdags skjutsade jag Carro till tåget kl 10. Sedan åkte jag till Gränby för att växla pengar och köpa matsäck. På eftermiddagen packade jag inför resan. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0