Benidorm dag 4

I lördags var förkylningen borta. Jag tog en promenad kl 8 och gick mot gamla delen av staden ca 20 min bort och promenerade i några små gränder innan jag gick tillbaka till frukosten. Precis som tidigare blev det poolen på förmiddagen och stranden på eftermiddagen. Köpte en glass på stranden och på vägen tillbaka köpte jag varsin klänning till barnen i en souvenirbutik. Köpte en pina colada i poolbaren. Simmade en halvtimme i poolen innan middagen. Gick sedan till supermarket och köpte lite mer chips och läsk. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0