Benidorm dag 3

I fredags klev jag upp kl 8 och promenerade 45 min. Dagen innan hade en förkylning brutit ut som jag fortfarande kände av. Jag åt sedan frukost. 


Jag låg vid poolen på förmiddagen och åt lunch på hotellet, det ingick 4 frukostar, 4 luncher och 4 middagar. Sedan gick jag till stranden, på vägen dit köpte jag en handduk då jag endast hade en handduk med mig men kände att jag behövde två (reste med endast handbagage). Väl på stranden kom det massa mörka moln, men efter 30 minuter så försvann dem. Jag hyrde ingen säng/parasoll, jag låg på sanden istället. Det blåste lite varje dag och det var lite vågigt i vattnet. Kl 19 simmade jag i poolen innan middagen. Drack ett glas sangria till luncher och middagar. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0