Städning, däckbyte och innebandyavslutning

I måndags var det annandag påsk och Dennis tur att ha barnen. Jag åkte till Däckskiftarnas drop-in och bytte till sommardäck, ingen kö alls. Sedan handlade jag på Coop. Därefter tog jag buss till Odinsborg och åt påskbuffé med Åsa kl 15. 


I tisdags och onsdags hämtade jag barnen efter jobbet. 

I torsdags kväll var jag på kundmöte i Stockholm, var hemma 20.30. 

I fredags jobbade jag hela dagen och promenerade hem. Det var 4 km att gå. 

I lördags hade jag sovmorgon. Jag åkte till Gränby och Boländerna för att köpa presenter. Sedan var jag hemma ett tag och tvättade och diskade. På kvällen åkte jag till Coop och handlade och köpte middag på Chop Chop. 

I söndags ställde jag klockan på 9. Barnen hade innebandyavslutning på Ifu arena, Hanna kl 10 och Nelly kl 11. Jag åkte dit med presenter till tränarna och tittade en stund på träningsmatcher. På eftermiddagen tvättade jag fönster och rengjorde ugnen. Jag tvättade barnens vinterkläder och det är märkligt hur mycket som får plats i fickorna på fyra jackor (strumpor, mössor, stenar, pennor mm).  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0