Glad påsk

I måndags kom Dennis och hämtade barnen kl 7.30 då de hade påsklov och han var ledig. Jag åkte till jobbet, på kvällen var jag till Bålsta på kundmöte. 


I tisdags hämtade jag Nelly på fritids. Efter middagen hämtade vi Hanna i skölsta då hon följt med Isabell hem från fritids. 

I onsdags hade jag tagit ledigt. Vi tog buss in till stan och såg Vaiana på bio. Sedan åt vi asiatisk buffé. Därefter var vi in på leksaksaffären och Glitter. 

I torsdags hade jag också tagit ledigt så vi åkte till Ikea och åt frukost. Vi köpte en ram som Nelly behöver till dansavslutningen. Efter lunch lämnade jag barnen hos Dennis. Jag åkte till Gränby och köpte påskpresenter, sedan handlade jag på Ica och tankade bilen. 

I fredags hämtade jag barnen 10.30 och vi åkte till mamma i Krylbo. Vi åt påsklunch med min mormor, bror och brorsbarn. 

Igår kom Marcus, Marie, nikki och Hollie på påsklunch. Barnen lekte både ute och inne. 

Idag åkte vi tillbaka till Uppsala efter lunch. Vi åkte till biltema och köpte presenter. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0