80-talsfest

I måndags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade.

I tisdags hämtade jag barnen efter jobbet.

I onsdags var jag på kundbesök i Hedemora, var hemma vid 17.30.

I torsdags efter jobbet mötte jag upp Åsa och Maria vid Filmstaden. Vi såg Livet efter dig. Sedan åt vi buffé på Dragon Palace. Cyklade hem vid kl 21.

I fredags handlade jag på Ica när jag cyklade hem från jobbet.

Igår städade jag på förmiddagen; plockade undan alla leksaker, klädhögar och gammal post. Jag åkte till Brantingsbageriet och åt kycklingtoast. Sedan åkte jag till Gränby för att köpa presenter. Därefter åkte jag till Krylbo och gjorde mig iordning för Maries 30-årsfest med 80-talstema. I Hede bystuga blev vi bjudna på kött, kyckling, potatissallad, chokladpudding, grädde, godis och chips. Det var Musiktävling och levande musik. Fick skjuts hem vid kl 24.

Idag har jag lekt med Nikki och Hollie hemma hos min mamma. Efter lunch åkte jag tillbaka till Uppsala. Jag handlade på Coop, fixade tvätt och dammsög lägenheten. Sedan har jag slappat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0