Höstfest

I måndags jobbade jag och åkte på kvällen till Köping för ett kundmöte. Var hemma kl 23.

I tisdags jobbade jag bara.

I onsdags åkte jag till Köping på tre kundmöten, var hemma kl 22.

I torsdags jobbade jag och på kvällen var jag på ett kundmöte i Uppsala, hemma kl 19.30.

I fredags efter jobbet hämtade jag barnen. Kl 17 kom Julia, snart 15 år, hem till oss för att vara barnvakt. Jag tog buss in till stan för att gå på jobbets höst fest på Borgens festvåning. Vi blev bjudna på trerätters middag och vin. Jag var hemma kl 23 och då var barnen fortfarande vakna och glada.

Igår vaknade barnen vid kl 8. Vid 11.30 tog vi buss in till stan och åt lunch på Max där de även hade ansiktsmålning. Vi gick på bio och såg Trolls.

Idag vaknade barnen vid kl 8. Nelly hade dansträning kl 12 och under tiden åkte jag och Hanna till en leksaksaffär. På eftermiddagen skjutsade jag Hanna till Dennis och Nelly till fotbollsträning. Därefter har jag bara slappat i soffan. Fick nyss ett sms från Hanna med en bild av en tandlös flicka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0