Första advent

I måndags åkte jag till Köping för årets tre sista kundmöten. Var hemma 22.30.

I tisdags och onsdags hämtade jag barnen.

I torsdags jobbade jag, handlade på Ica och hämtade ut paket.

I fredags hämtade jag barnen och vi handlade fredagsmys och bakingredienser.

I lördags vaknade barnen 7.40. Vi åt nybakade scones till frukost. Hannas kompis ewilyn kom hit och lekte 11-13. Därefter bakade vi pepparkakor. 14.30 skjutsade jag Nelly till Tuva i skölsta och Hannas kompis isabell kom hem till oss och lekte. Jag bakade saffranskladdkaka med vit choklad. 17.30 hämtade vi Nelly och skjutsade hem isabell.

Idag vaknade barnen 7.50. Vi städade och bakade kolakakor på förmiddagen. Nelly hade danslektion kl 12. På eftermiddagen plockade vi fram alla julsaker och klädde (plast)granen. Hanna hade innebandyträning kl 16.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0