6-årskalas

I måndags lämnade jag barnen kl 7, jobbade och hämtade dem. Skolan hade lovdag så det var fritids hela dagen. 

I tisdags lämnade jag barnen och jobbade. På kvällen handlade jag på CityGross. 

I onsdags morse lämnade jag in bilen på Ryds Glas för att laga ett stenskott/liten spricka. Det tog ca 15 minuter att laga. På förmiddagen hade jag tid på sjukhuset för ultraljud av min lever. Det såg normalt ut. Efter lunch åkte jag till jobbet. På kvällen var jag på föräldramöte i Årstaskolan där Hanna ska börja förskoleklass i höst. 

I torsdags efter jobbet handlade jag det sista på Coop inför Hannas kalas. 

I fredags jobbade jag bara. Jag skulle ha hämtat barnen, men de var i Hedemora. 

Igår på min födelsedag sov jag till 9.30. Jag ägnade hela förmiddagen åt städning. Sedan kom mamma, Mats och barnen. Vi åkte in till stan och åt asiatisk buffé på East City. Därefter fick jag mitt trasiga vardagsrumsbord lagat av Mats innan de åkte hem. Jag kollade på Eurovision när barnen lagt sig. 

Idag gick vi upp kl 9. Vi fixade och dukade i samlingslokalen inför Hannas kalas. Kl 12 kom femton barn. De fick korv med bröd och de lekte några lekar. Sedan blev det kakor, bullar och marängtårta. Vi avslutade med fiskdamm innan kl 14. Därefter städade jag lokalen. Sedan skjutsade jag Nelly till Löten IP för fotbollsmatch. Jag och Hanna åkte till Årsta för hennes fotbollsträning. När den var slut hämtade vi Nelly innan vi åkte hem. 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0