Barnhelg

Måndag och tisdag var det bara jobb.

I onsdags, torsdags och fredags hämtade jag barnen efter jobbet. 

Igår vaknade barnen vid 7.30, jag låg kvar till 9. Vi tog buss in till stan, bytte buss och promenerade en bit till en bilhandlare. Vi provkörde en bil, men den var inte besiktigad ännu så jag avvaktar till på måndag. Vi åkte in till stan och åt pizza/kebab på jalla innan vi åkte hem. Nelly bytte om och vi cyklade till Johannesbäckskolan för innebandyträning. 

Idag vaknade barnen vid 7.30. Vi tog buss till Ikea och åt frukost. Barnen lekte sedan i lekrummet en stund. Vi gick vidare till rusta, Intersport och XXL. Vi åt lunch på chop chop innan vi åkte hem. Hanna bytte om och vi gick till Årstaskolan för innebandyträning. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0