Cykel och packning

I måndags var det nationaldagen och vi var lediga. Dennis kom och hämtade barnen kl 11. Jag åkte till biltema och köpte en cykel till mig själv. Jag åkte hem och dammsög. Sedan cyklade jag in till stan och mötte Åsa. Vi åt middag på Frenchi och jag åt moules frites. Var hemma 20.30. 

I tisdags jobbade jag och hämtade barnen. 

Igår lämnade jag barnen kl 7 och jobbade. Sedan mötte jag Petra som kom från Gävle. Vi gick på bio och såg En man som heter Ove. Därefter åt vi pasta på Villa Romanas uteservering. 

Idag har jag jobbat, handlat, köpt bärbara dvd-spelare, lånat filmer/ljudböcker på biblioteket och packat och packat. Var tvungen att ta en stor resväska, två små resväskor, ryggsäck och stor handväska för att få plats med allt. Nu ska jag ställa klockan på 4.00 och sova. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0