Sista semesterveckan

I måndags lämnade jag barnen till Dennis kl 11 efter att de varit hos mig 14 dagar. Jag åkte till Gränby för att växla pengar och handlade på Ica. Jag köpte bl a en liten tub tandkräm och en liten solkräm då jag skulle resa med endast handbagage. Sedan åkte jag till thun's 3,5 mil utanför Uppsala för att se om de hade fler sommarskor med memoryskum, men de hade endast sportskor. Jag köpte istället två bh, en kofta och åtta assietter. När jag kom hem så åkte jag till Återbruket för att skänka mitt gamla köksbord och stolar. Därefter så var det tvätt, disk och städning som behövdes efter två veckor med barnen. Deras rum är dock fortfarande ostädat... Till sist packade jag allt inför resan i en liten resväska.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0