Räkfrossa och Strängnäs

Igår sov jag till kl 9.30. Jag slappade hela dagen i soffan och tittade på serien blacklist på datorn. Tvättade kläder också. Kl 18.30 cyklade jag in till stan och mötte upp Åsa. Vi åkte med en båttur i tre timmar på Fyrisån och ekoln. Under tiden åt vi räkor, bröd, aioli och drack ett glas bubbel och vitt vin. Jag var hemma 22.30.

Idag sov jag till kl 9. Åkte och handlade på Coop på förmiddagen, fortsatte tvätta och titta på blacklist. Kl 16 åkte jag Strängnäs där Åsa ska semestra några dagar. Vi åt middag på Grekisk Taverna. Jag åt pizza och sedan glassbakelse limoncello. Vi gick en promenad genom Strängnäs centrum innan jag åkte hem vid 20.30.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0