Barcelona dag 4

Vi åt frukost 9.45. Sedan checkade vi ut och ställde väskorna i receptionen. Vi åkte in till turistgatan och tittade på lite souvenirer, jag köpte två små koppar till barnen. Vi åt friterad kyckling på snabbmatskedjan KFC och köpte sedan italiensk glass. Vi åkte tillbaka till hotellet och hämtade väskorna kl 14. Därefter tog vi tunnelbana till flygplatsen där vi köpte baguette som matsäck. Planet skulle lyfta 16.55 men blev ca 20 min försenat. Vi bytte plan i Frankfurt och fick gå ca 10 min till nästa gate. Men även det planet blev ca 20 min försenat. Tillbaka på Arlanda 22.10 och hemma 23.10.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0