Dop

I måndags lämnade jag barnen kl 7, jobbade och hämtade dem sedan. 

I tisdags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade. 

I onsdags tog jag bussen till Årsta efter jobbet och handlade på Ica innan jag promenerade hem. 

I torsdags gjorde jag ärenden på stan efter jobbet. Köpte doppresent och reashoppade en finjacka och kofta till mig. 

I fredags hämtade jag barnen. Vi promenerade hem och tog sedan bussen till station och tåget till Krylbo. 

Igår var vi i By Kyrka på Hollies dop. Sedan åt vi lunch och fikade i Horndal. Därefter köpte vi lördagsgodis på ÖoB. På kvällen fick jag skjuts till En Lokal där jag åt middag med Anna och sex av hennes kompisar. Jag åt Moules frittes. Mamma hämtade mig och vi var hemma kl 23. 

Idag åkte vi tillbaka till Uppsala på förmiddagen. Nelly som blivit snuvig och röd i ögonen dagen innan fortsatte att vara det även idag. Hon fick även feber. Vi var hemma och slappade hela dagen. På kvällen kom Dennis och hämtade Nelly så att hon kan vara hemma från skolan imorgon. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0